Система контролю доступу – це сукупність програмно-технічних засобів та заходів, за допомогою яких вирішується завдання контролю та управління відвідуванням окремих приміщень, а також оперативний контроль переміщення персоналу та часу його перебування на території об’єкта.
Основні переваги впровадження системи контролю доступу:
- Безпека
Установка електромеханічних турнікетів, електронних замків, зчитувачів безконтактних карток та контролерів для управління виконавчими пристроями у тих місцях, де необхідний першочерговий контроль. - Розмежування внутрішнього доступу
Видача кожному співробітнику карток доступу (пластикова картка з унікальним електронним кодом). Вона є одночасно пропуском на прохідній та ключем від тих приміщень, куди співробітнику дозволено доступ. - Простота використання
Щоб пройти через турнікет або відкрити двері приміщення, співробітнику необхідно просто піднести карту доступу до зчитувача. - Здійснення контролю за персоналом
Усі події про відвідування фіксуються в пам’яті системи та можуть використовуватись для автоматизованого обліку робочого часу, отримання звітів з дисципліни праці, службових розслідувань.